6. desember 2009

Mer info om kortet i stempelgledes konkurranse

Matriale brukt i bidraget mitt i Stempelgledes konkurranse:
Bazill karton, hvitt skissepapir ca 150 g, og BoBunny's Homespun Holly.
Stemplet med stempel fra julekolleksjonen på Scrap Boards fra Panduro.
Pyntet m blomster fra North Stamps, Unik Hobby og ukjent.
I tillegg har jeg punchet ut snøkrystall som jeg har festet m snøkrystall brads fra Panduro og pyntet denne med blanding av fluff og glitter fra Sugarcoating.



Slik ser kortet ut innvendig og på baksiden:



3 kommentarer:

  1. ny-begynner du ?? jeg går hjem å skjemmes =) har drevet på siden i sommer, å er ikke på langt nær så flink som du ! =)
    Jeg blir følger hos deg og stemmer på deg på scrappetoppen =)
    Ta en titt på meg da..

    rastahobby.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hei, så nydelige kort du lager.
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så flotte kort du lager!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker meg på bloggen min! Det setter jeg veldig pris på!

Thank you for the visit at my blog!

Stine