12. mai 2013

Konfirmasjonstid

I dag har jeg et konfirmasjonskort å vise frem . Dette har jeg laget på bestilling til min flotte svigermor. Det er til vårt flotte tantebarn Ann Karin, som var konfirmant 11.mai 2013.





Jeg har laget et papirposekort. Tutorialen har jeg funnet her.




 Her er tag'n til kortet. På baksiden er det plass til å skrive. Har dessverre ikke bilde av det.




Jeg har brukt følgende farger: Hud: Nutmeg (F),Dusky Pink, Oatmeal,  Blush, Linen (F). Kinn: Cocktail Pink, Pale Pink. Hår: Chestnut, Raw Sienna, Mustard, Buttercup. Blomster: Shale, Dusky Rose, Budding Rose (LE), Tea Rose. Kirke og konfirmanten: Warm Grey 2, 1, Blender. Bok og kirketak: Warm Grey 5, 4, 3, 2, 1. Gule detaljer: Sunflower, Blender. Gress: Olive Green, Marsh Green, Apple Cider. Himmel: Cloud Blue, Glacier Blue, Blender.


4 kommentarer:

  1. Nydelig kort, Stine!
    Lekkert fargelagt og så masse lekre detaljer ♥
    Ha en superduper søndag,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Stilig! Bra jobbet. :-) Og heldig mottaker. :-)

    SvarSlett
  3. Stilig! Bra jobbet. :-) Og heldig mottaker. :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelig konfirmasjonskort Stine, og med så mange flotte detaljer :-) Kikket nedover siden på de andre flotte kortene dine også, og er imponert over opplysningene om fargene du har brukt på de fargelagde motivene dine, så flink du er til å få med det også.
    Ser at Mjøstreffet nærmer seg nå og regner med det er noen som gleder seg ;-)
    Det hadde vært så morro å få vært med en gang!! Synd at reiseveien er så lang, men kanskje anledningen byr seg en gang i fremtiden :-)

    Ha en fin søndag Stine !!

    Go`klem,
    Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker meg på bloggen min! Det setter jeg veldig pris på!

Thank you for the visit at my blog!

Stine