15. desember 2017

Utfordring #16 hos Scrap From Your Heart:

Da er det blitt min tur til å komme med litt inspirasjon. 

Denne måneden har vi vært så heldige å bli sponset av Morgans Art Worlds nydelige motiver, og siden dette er mitt siste bidrag for Scrap From Your Heart, har jeg laget to bidrag: 









*************




Her har jeg brukt Prismacolor Premier blyantene mine og fargelagt på kraftkartong.





********



Alle disse nydelige motivene fra Morgans Art's World, finner du her .

Tusen takk for at du tittet innom <3

Stine

1 kommentar:

  1. Nydelige julekort! Kom plutselig over bloggen din. Ser det er lenge siden du la ut noe, håper det kommer mer her snart.

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker meg på bloggen min! Det setter jeg veldig pris på!

Thank you for the visit at my blog!

Stine