1. april 2014

PMN #4 Det er vår

Riktig god morgen! 



Vi er nå kommet til april, og nå er det vår!! Deilig å kunne se solen skinne! 
Denne måneden er det jeg som har valgt inspirasjonsbilde hos ProMarkerNorge. 



Dette bildet fikk meg til å tenke på vår og igjen har jeg valgt å bruke vakre 
LWF-Sweetie fra Bildmålarna. 




Hun er jo bare helt nydelig.



 Jeg har brukt de nydelige arkene fra Spring Feeling blokken til Poppydesign, 
som du får hos Panduro. 


Jeg har laget et enkelt kort, med en lomme på baksiden. Inni lommen finner du en Tag, 
og på baksiden av denne kan det skrives en personlig hilsen.



På Tag'n har jeg brukt et nydelig stempel fra North Star Stamps.



Farger jeg har brukt:

Ansikt: Nutmeg, Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Linen. Kinn: Cocktail Pink, Pale Pink. 
Hår: Chestnut, Raw Sienna, Mustard, Buttercup, Vanilla.
Gjerde: Walnut, Chestnut, Raw Sienna, Spice, Mustard.
Rosa: Red Sweater (LE), Antique Pink, Watermelon, Baby Pink. 
Blå: Warm Grey 4, Storm Blue, Pastel Blue. 
Gule detaljer: Summer Sun (LE). 
Grønt: Warm Grey 4, Marsh Green, Soft Kahki. 
Himmel: Celestial Blue, Stonewash, Glacier Blue, Blender. 


Bakke: Warm Grey 5, Warm Grey 4, Marsh Green, Soft Kahki.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker meg på bloggen min! Det setter jeg veldig pris på!

Thank you for the visit at my blog!

Stine